علی کفاشیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رفتار کرار جاسم بازیکن استقلال که با واکنش گسترده اهالی فوتبال روبرو شده است، اظهار کرد: با افرادی که علیه فدراسیون فوتبال ایران صحبت کنند و قصد توهین داشته باشند برخورد می‌کنیم.

وی تصریح کرد: درمورد رفتار کرار جاسم بازیکن تیم استقلال کمیته انضباطی تصمیم‌گیری لازم را انجام می‌دهد و باشگاه استقلال نیز اعلام کرده که با این بازیکن برخورد می‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال، از سفر کی‌روش در هفته آینده به ایران خبر داد و گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هفته آینده به ایران بازخواهد گشت تا برنامه‌های خود را پیگیری کند.

کفاشیان در خصوص وضعیت بازیکنانی که مشکل خدمت دارند بیان داشت: فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد که بازیکنان نیز باید به مانند بقیه مردم و بر اساس قانون خدمت مقدس سربازی را انجام دهند و تا زمانی که مشکل‌شان حل نشود اجازه بازی برای آنها صادر نمی‌شود.

این مسئول درخصوص خصوصی‌سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس و بدهکاری آنها تصریح کرد: کسانی که خواهان خرید این دو تیم باشند بی‌شک تمام جوانب را مورد ارزیابی قرار خواهند داد و بدهی‌های هر دو تیم را نیز بررسی می‌کنند.

وی درخصوص بودجه فدراسیون فوتبال درسال جاری و سال 94 عنوان کرد: بودجه سال 93 را هنوز جمع‌بندی نکرده‌ایم و درخواست بودجه سال آینده نیز در حال بررسی است.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص فوتبال کاشان تأکید کرد: وجود جوانان مستعد در این شهر نیازمند یک تیم کشوری است که در صورت استقبال مسئولان شهرستان و حمایت از فوتبال امتیاز یک تیم دسته دوم کشوری را به کاشان می‌دهیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: علي کفاشيان , فدراسيون فوتبال ,

تاريخ : پنج شنبه 7 اسفند 1393 ا 22:41 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.